KPN stopt met jongerenprovider Hi

1303310292KPN stopt met jongerenprovider Hi. Dat heeft de provider bekendgemaakt. Huidige klanten van Hi behouden hun huidige abonnementen en voorwaarden. Het jongerenmerk Hi van KPN heeft bijna twintig jaar bestaan.

Op 1 juli moeten alle klanten van Hi zijn overgezet naar de naam KPN, waarna het merk verdwijnt. KPN belooft huidige klanten van Hi een ‘upgrade cadeau’ te zullen geven, zonder concreet te melden wat dat inhoudt. KPN informeert alle klanten dinsdag.

KPN stopt met het merk omdat ‘met de komst van 4g de specifieke wensen van Hi-klanten en de mobiele klanten van het KPN-merk verder naar elkaar toe gegroeid zijn’, aldus de provider. “Wij nemen afscheid van het merk Hi, maar niet van waar het merk Hi voor staat, en zullen ook met het merk KPN goed blijven inspelen op de wensen van onze klanten, ook jongeren.”

KPN sluit de 52 bestaande Hi-winkels en zegt dat het binnen KPN plek heeft voor de ‘meerderheid’ van de Hi-medewerkers. Hi is al jaren een van de grootste ‘virtuele providers’ van Nederland en richtte zich specifiek op jongeren. Simyo en Telfort blijven wel bestaan als ‘goedkope’ providers van KPN. Hoeveel klanten Hi precies heeft, vermeldt de provider niet.

Geplaatst in Nieuws en getagd met , .